16 Μαΐ 2011

αγάπες...

Αγαπάω:


*τις φωτεινές φωτογραφίες
*το άρωμα του λεμονανθού
*τα ντολμαδάκια της γιαγιάς μου
*τα φρεσκοπλυμένα σεντόνια
*το σοκολατένιο "κάτω-κάτω" στα παγωτά-πυραύλους
*όταν τα παιδιά με ρωτάνε αν είμαι παιδί
*τη λέξη "μάλιστα"
*τις καρπουζοκαρδιές
*τις ρυτίδες στο πλάι των ματιών
*τον φρέσκο χυμό πορτοκάλι(εννοείται με τα κομματάκια μέσα)
*τις φακίδες
*τα παλιά μεταλλικά κουτάκια
*την αδερφή μου.πολύ.
*το αντηλιακό με άρωμα καρύδα
*το παγωτό φουντούκι του Ιταλού
*την Αθήνα το χειμώνα-τα Χανιά το καλοκαίρι
*το άσπρο μου ποδήλατο που με πηγαίνει παντού
*το άρωμα του κινέζικου γιασεμιού
*τις σπανακόπιτες όλου του κόσμου
*το ότι θα έχω όλα τα καλοκαίρια της ζωής μου ελεύθερα
*τις γιαγιάδες με μοβ, ροζ, λουλακί μαλλιά
*το παγωτό "πατούσα"
*τη μυρωδιά των παλιών αλλά και καινούριων βιβλίων
*όλα τα αγόρια που φωνάζουν δυνατά, όταν τελειώνουν
*όλα τα κορίτσια που δε φοβούνται


 εσεις;







2 σχόλια: